Cati bani poti obtine?
Care este contributia proprie necesara?
Cofinanțarea din partea solicitantului este de minim 10% din valoarea cheltuielilor eligibile
Cine poate participa in program?
Din categoria IMM fac parte:
Ce fel de proiecte se finanteaza?
Iata mai jos cateva exemple de proiecte ce se pot finanta:
1. Managementul datelor financiare. Obținerea, stocarea și examinarea datelor financiare ale solicitantului.
2. Managementul resurselor umane. Adaptarea angajaților solicitantului la mediul digital. Instrumente pentru eficientizarea comunicării și a relațiilor companie-angajat.
3. Managementul relațiilor cu clienții.
4. Managementul resurselor. Accesul la date despre gestionarea activelor (materii prime, inventar, resurse financiare, etc.).
5. Comunicare și relații cu clienții. Informații despre solicitant disponibile online pe baza cuvintelor cheie introduse în motoarele de căutare.
6. Digitalizarea proceselor din cadrul organizației solicitantului.
7. Politica și practicile de securitate. Capacitatea de recuperare cu operativitate a accesului la date în cazul pierderii acestuia.
8. Digitalizarea în producție. Automatizare/informatizare/digitalizare.
Ce condiții trebuie să îndeplineasca firma?
La finalul anului urmator dupa implementare, firma trebuie sa indeplineasca OBLIGATORIU, urmare a realizarii proiectului, 7 din urmatoarii 12 indicatori:
1. Acces la internet pentru minimum 50% din angajați care utilizează computere în scopuri de afaceri (câte un user diferit pentru fiecare angajat care utilizează computerul).
2. Contracte încheiate cu specialiști IT
3. Acces la Internet de mare viteză (cel puțin 30 Mbps).
4. Achiziția de dispozitive mobile de internet pentru cel puțin 20% dintre angajați.
5. Număr pagini web fără funcții complexe.
6. Număr de site-uri web cu funcții complexe
7. Număr platforme social media utilizate.
8. Număr soluții pentru publicitate plătite online.
9. Numărul servicii de cloud computațional mediu-înalt
10. Număr sisteme de trimitere de facturi electronice adecvate procesării automate.
11. Realizarea de vânzări prin intermediul comerțului electronic care au o valoare de minimum 1% din total cifra de afaceri, în plus față de valoarea de referință din anul anterior depunerii cererii de finanțare.
12. Realizarea de vânzări prin intermediul comerțului electronic de tip business-to-consumer (B2C) care reprezintă minimum 10% din totalul valorii vânzărilor prin comerț electronic.
In plus, se mai pot atinge si urmatorii indicatori:
13. Numărul de echipamente TIC achiziționate
14. Numărul de licențe/aplicații software achiziționate/realizate/dezvoltate/ personalizate sau baze de date configurate/implementate
15. Numărul de semnături electronice achiziționate/închiriate
16. Numărul de servicii pentru consolidarea securității informatice, recepționate.
Care sunt cheltuielile permise?
Perioada de realizare a activităților cererii de finanțare, după semnarea contractului de finanțare, este de maximum 9 luni calendaristice si nu poate depasi 31.12.2029.
Ai un IMM sau o firma nou infiintata in regiunea Nord Vest ? Ai nevoie de fonduri pentru digitalizarea activitatii si ai nevoie de ajutor?!
Inscrie-te la o sesiune de consultanta fonduri europene!
© 2024 KELSO CONSULTING
All Rights Reserved